Page 8 - Gush305
P. 8

‫‪a0507115065@gmail.com‬‬     ‫גוש אבחון גרפולוגי‬
                                                                        ‫ענת קאופמן | גרפולוגית‬

                       ‫האמא שבי‬

‫רחוק ולפעמים אפילו מנותק‬                                                       ‫לפני שבועיים ציינו את יום‬
‫כמו במילה "העצומה" ולפעמים‬                                                    ‫פטירת רחל אמינו והשבת‬
‫הוא כמעט נוגע בקמר החיצוני‬                                                    ‫אנחנו קוראים בתורה על‬
‫כמו במילה "ההולדת" שאז‬                                                        ‫פטירת שרה אמינו‪ .‬גם‬
‫הקו התחתון עולה כלפי מעלה‬                                                     ‫שרה וגם רחל היו עקרות‪.‬‬
‫כלפי הקמר המייצג את האמא‬                                                      ‫מהגרפולוג גלעד שמאע‬
‫ומאפשר לאמא קצת נחת‬                                                           ‫שמעתי ששרה נפקדה לאחר‬
                                                                             ‫שהקב"ה שינה את שמה משרי‬
                     ‫ממנה‪.‬‬                                                   ‫לשרה והיא קיבלה את האות‬
‫האות נ' במילה "נסיכת"‬                                                        ‫ה' לשמה‪ ,‬רחל נפקדה לאחר‬
‫שונה מאותיות ה‪-‬נ' האחרות‬                                                     ‫שנתנה את בלהה ליעקב ובשם‬
‫בכך שהיא חסרה את הקו‬                                                        ‫בלהה יש פעמיים האות ה'‪.‬‬
‫האופקי בתחתיתה‪ ,‬ממש‬                                                         ‫אחת הסגולות לנשים עקרות‪,‬‬
‫כפי שהאות כ' באותה מילה‬                                                     ‫היא הוספת האות ה' לשמן‪ .‬על‬
‫קצרה באופן שונה משאר‬                                                        ‫פי הקבלה האות ה' מסמלת‬
‫אותיות ה‪-‬כ' שבכתב‪ .‬המילה‬                                                    ‫את כוח הפריון וההולדה‪ ,‬את‬
‫"נסיכת" מיוחסת לאמא‬                                                         ‫הריבוי והברכה ואת הרצון‬
‫ולמרות שהבת טרחה וכתבה‬                                                     ‫לפרוץ קדימה‪ .‬האות ה' עצמה‬
‫כרטיס ברכה מושקע לאמא‪ ,‬היא חסרת‬                       ‫נראית כמו איש קטן בתוך איש גדול או כמו איש גדול המגן‬
‫סבלנות ונראית כעומדת על קוצים כאשר עליה להשקיע‬        ‫מתחתיו על האיש הקטן‪ .‬האות ה' מורכבת משני חלקים ‪-‬‬
                                                      ‫קמר חיצוני המסמל את האמא וקו קטן מתחתיו המסמל‬
              ‫זמן ואנרגיה ביום ההולדת של אמא שלה‪.‬‬     ‫את הצאצא‪ ,‬גם אם הוא עצמו קרוב כבר לגיל שבו היתה‬
‫גם על היחס לדמות האב ניתן ללמוד מכתב היד והאות ל'‬     ‫שרה כשהיא נפטרה‪ .‬אם שני חלקי האות זהים בצורתם‬
‫עוזרת לנו בכך‪ .‬בכתב המצורף ישנן אותיות ל' רבות שאינן‬  ‫הכותב מרגיש הערכה לדמות האם ורצון להדמות לה‪.‬‬
‫עולות למעלה כנדרש‪ .‬אות נמוכה או שבורה‪ ,‬מלמדת על‬       ‫אם שני חלקי האות שונים זה מזה‪ ,‬הכותב משתדל שלא‬
‫קושי בנוגע ליחסים עם דמות האב‪ .‬כאשר בנוסף ישנה‬        ‫להידמות כלל לדמות האם‪ .‬במידה ושני חלקי האות‬
‫זווית בראש האות‪ ,‬החשיבה של הכותב נוקשה ועלולים‬        ‫קרובים זה לזה הכותב מרגיש קרוב לאמו וככל ששני‬
                                                      ‫חלקי האות רחוקים זה מזה‪ ,‬הכותב מרגיש רחוק מדמות‬
                             ‫להיות חיכוכים עם האב‪.‬‬                           ‫האם‪ ,‬לפעמים הוא אפילו בורח‪.‬‬
‫חשוב לשוב ולציין שאי אפשר להסיק מסקנות על פי‬          ‫הכתב המצורף שייך לנערה בת ‪ ,16‬גיל לא פשוט לכל‬
‫סימנים בודדים‪ .‬באבחון‪ ,‬שאגב לוקח הרבה זמן‪ ,‬מצליבים‬    ‫הדעות‪ .‬על פי אותיות ה‪-‬ה' בכתב‪ ,‬הבת כמו הרבה בנות‬
‫סימנים רבים ומגיעים למסקנות רק לאחר שישנם מספר‬        ‫ובנים בגיל ההתבגרות‪ ,‬לא סגורה על היחס לאמא שלה‪.‬‬
‫סימנים שונים המחזקים השערה מסוימת‪ .‬לדוגמא‪ :‬גם‬         ‫הקמר החיצוני העגול והמלא מספר על נערה המרגישה‬
‫מהרווח בין האותיות במילה ניתן ללמוד על מידת הקירבה‬    ‫שאמא שלה מגינה עליה‪ ,‬חושבת מה ביכולתה לעשות‬
‫והרצון לקשר בתוך המשפחה‪ .‬בנוסף השוליים בצד ימין‬       ‫לטובת הבת ובגדול ונמצאת שם בשבילה‪ .‬ואילו הבת‬
‫של הדף מעידים אף הם על הרצון או הצורך להיות קרובים‬    ‫עצמה לא עקבית בהתנהגות שלה‪ .‬לפעמים הקו הקטן‬
‫לבית‪ ,‬לילדות‪ ,‬לזכרונות ולמשפחה אם משום שהם מהווים‬     ‫באות ישר ולפעמים הוא נוטה להיות קמור בדומה לקמר‬
‫עבור הכותב בסיס טוב ליציאה החוצה ולחיים ואם משום‬      ‫החיצוני‪ ,‬כמו בשורה הראשונה במילה יקרה‪ .‬לרוב הוא‬
‫שהם כובלים את הכותב והוא לא מצליח להשתחרר מהם‪.‬‬
‫אל תמהרו להסיק מסקנות‪ ,‬אם זה היה כל כך פשוט‪ ,‬לא‬

       ‫היה צריך ללמוד כל כך הרבה כדי להיות גרפולוג‪.‬‬

                                                      ‫‪ 8‬גושארבע כ"ד בחשון התש"פ | ‪22.11.2019‬‬
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13