Page 21 - Gush310
P. 21

‫עדנה קדוש ‪ednakadosh18@gmail.com #‬‬                             ‫תרגיל אימון עצמי להתחזקות‪) :‬קחו מחברת וכתבו(‬
‫רפואה פיזית‪-‬רגשית‪-‬תזונתית‪ ,‬מנחת קבוצות הרזיה | כרמי צור‬      ‫תיזמו לעצמכם זמן עבור עצמכם‪) .‬תיזמו כי זה לא יקרה‬
                                                             ‫מעצמו‪ (...‬כתבו בנחת‪ ,‬בישיבה שקטה‪ .‬ותראו איך מתגלה‬
   ‫‪ .9‬מה הטוב שאנו מוצאים בתוך המשבר המורכב הזה?‬             ‫המתנה והאוצר שמאחורי המשבר‪ .‬תראו איך דברים‬
‫‪ .10‬מה אעשה היום כדי לשמח אותי? )אפילו דבר קטן או‬
                                                                                                        ‫משתנים לטובה‪.‬‬
                                            ‫דבר חינמי(‬
                                                             ‫‪ .1‬כתבו ותארו במילים את המשבר שאתם עוברים‪ .‬תכתבו‬
                                      ‫ומהו חוק ‪ 8‬השניות‪:‬‬     ‫גם מהן ההרגשות המלוות אתכם‪) .‬פחד‪ .‬אכזבה‪ .‬תחושת‬
‫כשאתם מרגישים פחד‪ ,‬חרדה‪ ,‬חוסר אונים‪ ,‬דאגה‪ ,‬לחץ‬
‫מהמצב‪ ,‬איבוד שליטה‪ ,‬איבוד בטחון‪ ,‬עייפות וכו‘ קחו‬                                                ‫עוול‪ .‬כעס‪ .‬חרדה וכו‘(‬
                                                             ‫‪ .2‬מהו הנזק שהמשבר מביא עבורי‪ .‬באיזה תחום אנו‬
                                     ‫לעצמיכם רק ‪ 8‬שניות‪.‬‬
                                                                                                   ‫נפגעים מהמשבר?‬
        ‫ספרו עד ‪ 8‬לאחור‪.0-1-2-3-4-5-6-7-8 .‬‬                  ‫‪ .3‬מהם השפעות המשבר עלי? גופנית‪) ,‬כאב באיזה איבר‪,‬‬
                                                             ‫השמנה וכו‘( רגשית‪) ,‬תנו שם לרגש‪ .‬האם זה פחד‪,‬‬
‫ואז‪ ,‬מבלי לשקוע ברחמים עצמיים תקומו ותעשו משהו‪,‬‬
‫תתפקדו‪ .‬תשטפו כלים‪ .‬תקפצו בחבל‪ .‬תנקו שולחן‪....‬‬                 ‫דיכאון וכו‘( מעשית )בכי‪ ,‬שיתוק בעשיה‪ ,‬שתיקות וכו‘(‪.‬‬
‫סדרו מדף ספרים אחד‪ ...‬תשירו ותנענעו את הגוף‪ ...‬עשו‬                        ‫‪ .4‬אלו מחשבות מדאיגות המשבר הביא לחיי?‬

                                                    ‫משהו‪...‬‬  ‫‪ .5‬מה הפחד הכי גדול שלי בעקבות המשבר? אם יש יותר‬
‫זה מוריד ומסלק את הספקות ומעלה את השמחה והכח‬                                             ‫מפחד אחד כתבו את כולם‪.‬‬

                                         ‫הפנימי ב‪ 8-‬שניות‪.‬‬   ‫‪ .6‬האם המצב משפיע עלי גופנית? איפה בגוף אנו מרגישים‬
‫זה מוציא אתכם מאזור הנוחות של העצב‪ ,‬החוסר אונים‪,‬‬                                                           ‫את הקושי?‬

                           ‫העייפות וכל הרגשות השליליים‪.‬‬                                       ‫‪ .7‬מה היה עוזר לי עכשיו?‬
‫בדרך זו ניתן לשנות את העולם הפנימי שלנו‪ .‬ומתוך כך‬            ‫‪ .8‬איזה מעשה ואיזו פעולה יכולים להיטיב איתנו ולקדם‬
‫לשנות את העולם החיצוני שלנו‪ .‬כך נהיה במעגל ההשפעה‬
                                                                                                               ‫אותנו?‬
                                ‫ולא במעגל הדאגה והפחד‪.‬‬

                        ‫מחירים מיוחדים לתושבי הגוש לקראת החגים!‬

‫‪ | 20.3.2020‬כ"ד באדר התש"ף גושארבע ‪21‬‬
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26