Page 16 - Gush314
P. 16

‫עדנה חיימסוןא‪-‬יקידלוהשפי‪#‬ין‪eadynaalakfaindons@h1g8m@agilm.caoiml.co#m‬‬                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 ‫הבנרפיאשות‬
‫רפואה פיזיעות‪-‬סרקגתשיבתר‪-‬פתזלונקתסיותל‪.‬וגהידהר‪,‬כנה‪-‬טיירועופץתויטהיופומלדרריבכתתחויומיגה‪# #‬כראמיפצרותר‬

‫בלי סוכר‪ .‬תחושת החסר שלו יוצרת כמיהה‬                                                                                                                                       ‫"החיים תותים"‪" .‬החיים דבש"‪" .‬החיים סוכר"‪,‬‬
‫ותשוקה לעוד ועוד באופן יומיומי‪ .‬ובדיוק כמו‬
‫הסוכר‪ -‬כך גם עם העומס‪ .‬התמכרות לעומס‬                                                                                          ‫כך אומרים‪ .‬החיים‬
‫ולריצות של משימות ומטלות‪ ,‬דומה מאד‬                                                                                                                                         ‫סוכר ‪ -‬תדגישו את התחלת המילה סוכר‪.‬‬
‫להתמכרות לסוכר‪ .‬כשיש לאדם יום שקט‪ ,‬הוא‬                                                                                                                                     ‫כשאומרים "החיים סוכר" – מתכוונים לכך‬
                                                                                                                              ‫שהחיים טובים ומתוקים‪ .‬שהחיים מהנים‪.‬בריאות לגוף ולנסושמכהר‬
         ‫לא יודע מה לעשות‪ ...‬חסר לו העומס‪.‬‬                                                                                    ‫ילהשטשולתבכבילכםיבןימלניייל‪.‬נייהמםא"כנישיוקירליטפמבואםחהתומריאנבשיהומתגתהיזהישםכהוםלא?אנתסיאודהכאםדורבה"ברביכתםל‬                                                                                                                                                        ‫נו–כלואשזאאנרסווקהבשפלציירתב‪.‬םנפגיאמוקמהםמיצמהמאםיראבישירת‪.‬תנםמםוושעך"לושהההתיבעחעחהייתציהלייייקמםווםואנ‪:‬תותפ‪,‬סבורהודשכיוזמהרןרפמי"ח‪,‬ןקידשפיווילגנסםתשבהשקנובכהההז‪,‬קומומוצמתןמבששבהעשבמוסלחתותנעיייווויכנהך‪,‬ותרםת‬
‫תהליך הגמילה מהעומס ארוך אפילו יותר‬                                                                                           ‫וימרריודוץתהחיהיסוםכהרמטבוגורףף‪ .‬בכעושלאוםמרים‪" :‬החיים גיל ומצב בריאותי ורמת כושר יכול למצוא‬
‫מגמילה מסוכר‪ .‬למה? כי הסוכר הוא מוצר‬                                                                                          ‫דרך ושיטת תרגול שתתאים לו ותיטיב‬                                                                                                                                                                                                                                        ‫סלויכר"א‪,‬ישמיתתכוונעילםו שיהרשבכהמיהההרהולרעיוםד מתתיהיקוותת‬
‫שאנו יכולים לא להכניס לתוכנו‪ .‬העומס לעומת‬                                                                                                                           ‫עמו‪.‬‬                                                                                                                                                                                                                              ‫וו"ננהחהשיתהדמנפימצועחלםחפםינ‪,‬מתיוצןאישגםשוההחהבלהתוהקסרווהתאגוצהוכתךבשהערממו"הפר‪,‬לכדהגגרשיריפאאובקעני‪.‬חיבחתטיט‪,.‬להמפיזהו‪,‬גדההתמשםרטוסיכטבתובויהאילעבמתוחבהערתרהבמבעמסושבאההושלדממיפובםןשךת‪,‬הריהזעובומלהנעהמיוב‪.‬חמעסינצוצחאלמואשלנםהםלל‪,‬יו‬
‫הסוכר‪ ,‬קשה יותר לגמילה כי יש לו אפקטים‬                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                ‫האנחייימםצהאםתיסואכרת‪.‬עהצממטילומתע וריהכמהשיממואות‪,‬ד‪,‬האחופיבולות‬
‫ותהודה פסיכולוגיים‪ ,‬התנהגותיים‪ ,‬הרגליים‪,‬‬                                                                                      ‫עקרון חשוב ביוגה הוא להשאר ברגע‬                                                                                                                                                                                                                                         ‫ויוהתמרחוימבואית פעם‪ ,‬את הזמן שלי לעצמי‪ ,‬את‬
‫והתמכרותיים‪ .‬סוכר הינו חיצוני‪ .‬אפשר שאכניס‬                                                                                    ‫העכשיווי‪ ,‬להבין שאני שונה בכל רגע‪,‬‬                                                                                                                                                                                                                                      ‫ולכההלעמםמוופמסתעוהנס‪,‬כמסהיור‪.‬כםארושגהקכםיבךיבבםגלעםתריאבה‪.‬תעבותמהרסעגוומשלסל‪,‬ניוו‪.‬גרהגיאלנכיולםמכבואורלקייורם‪,‬‬
‫לתוכי ואפשר שלא‪ ...‬אבל עומס‪ ,‬הופך להיות‬                                                                                       ‫ותקופה בחיי והכי חשוב שאקשיב למה‬                                                                                                                                                                                                                                        ‫האנעוסמהסלנוהתןסבלינור אבתקצהרטהע"םעללחיירגם‪.‬ל האעחומת"ס נמוהתין‬
‫חלק מהזהות ומהאישיות‪ .‬העומס הוא "כרטיס‬                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                ‫תהיחווגשהתומחהשיהביואתעועשרהך ליע?צמי גבוה‪ .‬העומס‬
‫הביקור" שלנו‪ ,‬ואפילו תעודת הזהות שלנו‪ .‬גם‬                                                                                            ‫הגוף שלי דורש ומה עושה לי טוב‪.‬‬                                                                                                                                                                                                                                   ‫נאאהוההשדלתרתמפרןבי‪,‬מנההלולנאמיאהיןכהסתזוהע‪,‬ובדיייחוההרו‪.‬שגתעימאהלהלריתעיועלוםבתהה‪.‬ימהדיגקסוםואההר‪.‬הבדומעיראומממרזהששהקה‪,‬נימפאםעשתאהוומתמגתאעבההויחהררסרה–רינתאםסהראתקיגפבררחשגקיווושצדטףת‪,,‬ב‪.,‬ת‬
‫האדם עצמו מזוהה עם העומס וגם סביבתו‬
‫מזהה אותו עם העומס‪ .‬העומס בטעות הופך‬                                                                                            ‫ואיפה כל זה תופס אותי אישית?"‬

   ‫להיות תכונות האופי‪ .‬הערך העצמי והזהות‪.‬‬                                                                                     ‫נבכהמושכנדקאשלרשפשמיאאשתבברוה)ההקממלגכירמכתחתנלםירניייוקררםושחשהבאיואאהבפפנרלהניותהיהחחקן‪,‬ם‪:‬יצש(ועאחווהרצאהידבאאפמאיךנרשתשיתסתוחלירהכיהלמבםתוגבתטיתמנוצ‪.‬נקבראןאההתיע(צתמיק)מעפרכוסמשימברביוקיקבתםטב‪,‬ה‪.,‬ן"‬
‫קשה להיגמל מ"סם העומס" הזה שגורם לי‬
‫להרגיש חי‪ .‬ער‪ .‬מוצלח‪ .‬פעציילל‪.‬וםי‪:‬עמירלי‪.‬ם"אשדולורה"‪.‬‬                                                                         ‫עאותמסהענלשיהמחהשמלמקבבשיית‪.‬בהריבלויגומףכ ושילרילבהחששלמי‪,‬ל‬
                                                                                                                              ‫המפתורעגלילםת נותתננויחםותלנולפתיחוהשקתציבעילשומתתואשילםיטלהי‪.‬‬
‫ועלהתמצהמהיבחתמנדוומדושקתיי‪.‬דשיךדוםמת‪.,‬תחבגלוםאועתכתםאוששלהירוסעוהםט‪,‬ממרסחס‪,‬יעורםכיכו'קמ(ורא‪.‬נ)רהלגיהחהץש‪.‬תוסטקוטקרבוסהת‪.‬‬     ‫אבבאולתעווימוסם‪,‬ילתרפ יעזימיקם לבמליעווריכתמוזהיחקשהמולהודתרסככהן‬
‫לכסשוכארנ‪,‬י מתזומהניהםמלנהואתנריגורלו יצוהמי‪:‬לשמר מתקופה‬                                                                      ‫יאאאהבתששעונומתסממהנשיצירחיהקיהבדסטםבובצרויומןאבגרתמנ‪.‬שהגיבםמללדמבימהמעשצממליחונילעבצראצגםשביו‪,‬לבמאבואא‪.‬כקתזנהאותיולההחראפמתמשסאזתהועקנחמיולחמללשערעליישותהצעםםיהמת"‪.‬מילנחמיהואמשחוטתהיבימנרשבול‪,‬םלמוגגסורצנלאףלשר‪,‬בהבתלגטאללגוהידתתירוםםתט‪.‬לדיופמהכעיאאאוואז'דוהםית‪.‬א‬  ‫זהאעותמסת‪,‬וכרמהו השסלויכמרה‪)-‬משגבאינההאודתית(מותודךרךתחחויישםת‬
‫המיתומחקדדותתזוב‪,‬משמיהומי– מהעקצוירמוהנ‪,‬המ?רחביבטוה וחמגשדיאלניה‬                                                              ‫יהקררואס‪.‬ש לאט לאט מתנקה מהקולות‬                                                                                                                                                                                                                                        ‫השצילשחהבהוםסיאפולק‪,‬מנוטאחפ"יזכי‪ ,‬ממונריטדליאוונתפישיב‪.‬חבטה‬
‫יובראווהשמיתצושו‪.‬להחלותדלורלגההלאמהלזשלפיאאנךות‪.‬תללהאחולשותהתמסואשכתרבוהסהורועכוגרמע‪,‬סאוהכבשבהרעיוערמולנסתו‪.‬‬                                                                                                                                                                                                                                                                                          ‫לעעמלבתווןחרצמממךץסמ‪,‬קיסד‪,‬קרצכתהחלהפודימשיאאיהפריורבנכוצתאתזט‪.‬תהרל‪.‬א‪.‬גאועותכצתמלימתהימחהתתחימעניולוושלממחבבהוושסטמתותכיהבעומוו‪,‬וונא–ת‪.‬לנשנבכאישותשךמבמוחכדוהה‪,‬ם‪(,‬ששבה)מתהצעשאושועקדרלמרלאהםס‪,‬ך‬
‫ומקתשוהך‪ .‬אמונה שאפשר למצות את המשבר‬                                                                                          ‫משתמגרבגרי ועההופ וךמלשהיפויתעמהעלבהטומיבדהעהלסבימרעהר‪,‬כזתה וההעוממחסשכבומותההסומכנרקגרוירםם בליתולכהירגויעשו‪.‬ברלתהרגעיליש‬
‫ילשלילדההתמקשדלבממחשבהוות טחודבושת‪ – ,‬נהעריגםש‪,‬ותאטוהובוב‪,‬ת‬                                                                   ‫הוחפיךסולן‪.‬הילוכתן נהיטולגהכבכדל כעךם מכולמלהצהתשלבכותתקופשהל עתירחוני‪.‬שהחד‪.‬שחלזק‪,‬שקקיטצוניפ‪,‬נויאמיח‪",‬כשחחלרושרוממסכמן‪,‬תחא‪,‬ו‬
‫ו‪-‬מומשעפישיעם טטוובבי‪,‬ם‪ .‬אני משתפת גם אתכם‬                                                                                    ‫יוגרכהלוומוביברשקיתאיוסקםםרוולשמףדלעמעבוהווהכהרחשמארגיפיתייסנזבוםריושוגגמןגמ‪.‬רוזדיימומ‪,‬לילאקת‪.‬ועלאכמחהנםהינזוגידאביממושעולמסהמאיצוחוררכםסגמליירשרו‪.,‬אהעשומאניגנרגתהםולנרךמידיגזקלויםעייממהתן‪.‬םתתהכרייממלנמקממסוהוכרשבווכשקןהפרךכ‪,,‬נזשיליזלתנכם‪,‬יבויה‬                    ‫נשטנלג‪.‬יף הקורונה משתולל‪ .‬התרגול משפיע‬
‫נההבמפהמשאינתימהלממבעאיק‪.‬הדיקוהשציתלהתיבלטפאיויוחבודגיתהאתולרציהוחירטוובךמבווגבתזשסעוםאצכנ?יירםתמואאאוצתמאיבנתועהוטבמולו‪.‬יסב‬                                                                                                                                                                                                                                                                          ‫וכממעשזמממילומאקש‪.‬זכתסןונכלכמקאורה‪.‬הת‪,‬עמוכהעמשנהרסלפוכמועקשח‪.‬לתחישהבםבחגווסשתוףמ‪.‬כלרממזבתהבשיבתטתהי‪.‬ערקיאונם‪.‬ותא ותמואעחהממ"יררכגסאייזעשםה‬
‫ששזמאטרתתחםווליההמתשיכק‪,‬דלאיהרלגיחעו‪,‬ולת‪,‬תתבעסרבךלנחויתצוניע‪.‬ם‬
‫עצמינו ושקשה לתאר אותה במילים‪ .‬תנסו‬
‫ואזתאממריגנעו‪.‬זה‪ :‬במקום קפה שתיים סוכר נשתה‬
‫וקאשולפמתתהנחרולגהל–לאנילאסתיוהןזכתירלמ‪.‬יעןבבצאממאקנהוותבםבכה‪.‬עכםולמילוס וםשמאשצויעלא‪,‬הותשללשהמטתוועבבני‪.‬יליןה‬

‫‪info@gush4.co.il‬‬

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          ‫י"א תמוז התש"פ | ‪3.7.2020‬‬  ‫גגווששאאררבבעע‬  ‫‪16‬‬
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      ‫כ"א באייר התש"ף | ‪15.5.2020‬‬
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     ‫‪14‬‬
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21